Penulis Baru?

Perhatian kepada sesiapa yang mengenali Tabir Hidup ni walaupun tak follow tapi tak mengapa ya. Kali ini pihak pengurusan Tabir Hidup akan dirombak sedikit oleh saya. Saya sebenarnya sudah lama berkira-kira untuk menambah lagi seorang admin dalam kerusi pengurusan ini. Kelebihan taktikal sebegini adalah untuk mengelakkan pembaca bosan dan menguap sambil tertidur apabila membaca ceritera saya yang amat membosankan umpama Nightline kat TV3 tu..

Tapi tidak tahulah apa si admin kedua tu nak buat dengan blog saya ni. Sebelum tu nak perkenalkan dia ni Urusetia Surau UiTM Terengganu. Terer jugak mamat ni. Selalu buat research. Pandai, hensem, tough, kuat dan berketrampilan pemimpin.. Hehe. hei janganlah padam post ni tau. Aku saje nak buat gempak.

Comments

  1. Tah la,wlupun aq yg terasa tp aq tw ramai lg yg mgurus surau uitm tganu,jd aq assume si polan trsebut adlh yg dmaksudkn kw..kn,kn,kn?

    -I.Could.Be.ALL -

    ReplyDelete
  2. Kau bile nak publish kes dajal kau tu?
    Tym ni la nak bongkar misteri dajal

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN

Popular Posts