MUET: Akses Berjaya Akhirnya

Wow.. malam ni barulah saya boleh mengakses ke laman sesawang http://www.mpm.edu.my/. Dah kuar pun slip untuk exam MUET.



Tapi kali ni saya tak tahulah saya sama tarikh dengan kengkawan saya di luar kerana saya hanya terperangkap dalam dunia sendiri dan seolah-olah terasing daripada dunia luar. Mungkin ini adalah pelajaran penting agar saya dapat mengatur masa saya dengan cekap dan mencipta tugasan berfaedah dengan diri sendiri.

Kali ini saya akan bertolak ke Gombak pada esok hari untuk mengambil kakak saya di UIAM. Bercakap tentang UIAM, institusi ni banyak betul dikaitkan dengan novelis cinta islamik..keh3

Entahlah, korang lebih arif lagipun saya ni jenis bersekolah LELAKI berorientasikan Inggeris. Tapi BI tetap hancuss.. So, jangan tanya saya lebih-lebih tentang perenggan di atas ok?

Comments

Popular Posts