Vitamin Penyembuh Kanser?

Berita baik!!

Kita dah ada penyembuh yang sebenar-sebenar untuk penyakit yang dikatakan tiada penawar iaitu KANSER! Kalau begitu, makin ramailah yang akan terselamat daripada penyakit yang sangat merbahaya ini. Insyaallah..


Rasulullah s.a.w telah bersabda yang maksudnya:”Bahawa Allah telah menurunkan penyakit dan ubat dan dijadikan kepada setiap penyakit ada ubatnya, berubatlah tetapi jangan berubat dengan benda-benda yang haram.” (Riwayat Abu Daud)



VITAMIN B-17 ADALAH JAWAPANNYA!

Percayakah anda bahawa vitamin B-17 adalah penawar kepada kanser? Wallahualam tetapi saya merasakan yakin dengan penemuan ini yang sudahpun ditemui oleh seorang saintis yang bernama Dr. Ernest T. Krebs pada tahun 1950. Tetapi penemuan ini telah diharamkan oleh agensi barat setelah kewujudan mesin radiotherapy dan chemotherapy untuk merawat kanser. Isu ini dibangkitakan oleh sebuah organisasi bernama multinasional farmaseutikal kerana akan merugikan perniagaan mereka seperti radiotherapy, chemotherapyX-ray. Sejauh manakah kebenaran ini? Hanya Allah yang Maha Mengetahui.

Jadi, dari manakah datangnya vitamin B-17 ini?

Tadaaa!!!

sumber: http://alifelessirritating.files.wordpress.com
Apa ni? Vitamin B-17 ini datangnya dari biji buah aprikot la. Inilah yang dicanangkan bakal menjadi penyembuh kanser yang paling murah dan yang paling utama. Antara impak daripada vitamin ini adalah:

· Merawat & membunuh kanser
· Merawat penyakit kencing manis
· Merawat penyakit jantung
· Merawat penyakit gout
· Anti penuaan
· Mengurangkan risiko penyakit Parkinson & Asma
· Mengurangkan berat badan
· Melancarkan sistem penghadaman
· Melancarkan sistem peredaran darah
· Seimbangkan kandungan gula dalam darah
· Menurunkan kolesterol dalam darah

Sumber: world without cancer

Jadi kepada pembaca sekalian. Jikalau anda merasakan perkara di atas bermanfaat untuk kenalan terdekat, apakata kalau kita cuba ikhtiarkan ini kepada mereka. Manalah tahu dengan kuasaNya, penyakit itu pulih dan beliau dapat beraksi lincah semula.

“Tidaklah Allah menurunkan suatu penyakit, melainkan Dia menurunkan ubat baginya” (Riwayat Ibnu Majah)

Comments

Popular Posts