Number One For Me

You know you are the number one for me (x3)
Oh, oh, number one for me
There's no one in this world that can take your place
Oh, I'm sorry for ever taking you for granted, ooh
I will use every chance I get
To make you smile, whenever I'm around you
Now I will try to love you like you love me
Only God knows how much you mean to me



(Korus lagu Maher Zain: Number One For Me)

Saya tahu saya seorang yang agak degil. Sukar menurut kata. Tapi kini Alhamdulillah dengan berkat doamu saya kini telah menjadi seorang yang tahu menghormati, dengar kata walaupun kadangkala merengek sedikit sebab dihurung perasaan malas. Tetapi jauh dalam hati sanubari MAMA tetap dalam nombor satu. You are the number one for me bak kata Maher Zain.

Semalam, demi kejutan..saya sanggup melepak di rumah member sehingga 12 tengahmalam demi memastikan mama dah tido. Setibanya di rumah kira-kira pukul 1 pagi terus letak dalam peti ais dan naik tido sebab tak tahan ngantok giler.

Akhirnya mama pun buka peti ais pada esok pagi dan ternampak kek hari jadi beliau..

Bagi saya, she deserves more. Segala pengorbanan beliau tidak akan terbalas. 29 April adalah Tarikh Lahir beliau. Tahun? Hmm, biar saya pikir dulu.

Comments

Popular Posts