A Bird in The Cage

Oleh kerana vocabulary English saya sangat rendah umpama rendahnya harga minyak RON95 pada tahun lepas iaitu RM1.70.. Saya nak share sesuatu yang saya selalu attach pada diri saya.


Some birds are not meant to be caged,

Their feathers are just too bright,

And when they fly away,

The part of you just knows it was a sin to lock them up does rejoice

The quote was taken from Morgan Freeman's monologue in Shawshank Redemption movie. Very tremendous movie..look it up guys!

Two entry straight in a row..

Ada satu kerisauan yang membuatkan saya terus menerus buat entry.. Saya tak tahu, adakah umur saya masih panjang..jika umur masih panjang adakah lagi 3 tahun, 5 tahun, 10 tahun, saya masih menulis dalam blog ni.. Hanya Allah jua yang tahu..

Sekian dari admin bssilver - Superman ;-)

Comments

Popular Posts