Facebook lagi? I am not special.



Pertama sekali. Risau orang fikir bukan-bukan tentang saya bila saya sebut tentang Facebook or FB ini. Saya bukan sempurna dan bukan special kerana mengatakan yang saya dah letih dengan FB ni. Saya cuma satu suara yang mewakili jutaan lagi manusia yang merasakan perkara yang sama. Apa yang berlaku?

Situasi sebenar bila log in Facebook:

*Scroll

*Scroll

*Stop dan baca status, share, dan sebagainya..

"Oh, k'mon la"

*Scroll

*Stop dan baca lagi

"Oh, k'mon la"

*Scroll

*Stop dan baca

"Oh...not again, why is this happening. What is wrong with you people?"

*Log out

Bosan kan? Kalau tak disebabkan saya berbisnes guna FB mungkin saya dah delete akaun FB saya. Tengok orang share benda takda faedah. Bincang keburukan manusia lain. Permainkan kenegerian tapi gain likes yang sangat banyak umpama Ultraman runtuhkan bangunan setiap kali berlawan dengan raksasa.

Post. Yang. Membosankan. Kan?



Sekian dari Admin Bssilver - Superman :-)

Comments

Popular Posts