Hari di UiTM Shah Alam

Laptop saya sedang bermasalah

Bismillahirrahmanirrahim..

Pagi yang hening ni, saya saja mengupdate post dikala hari kedua tiba di UiTM Shah Alam. Macam-macam berlaku. Tapi tidak mengapa, itu semua...dugaan......

Hari 1st lagi saya dah tak tahu ke mana pergi handphone saya. Saya sampai malu pinjam hp roomate baru saya ni. Aiyak..memang susah hidup tanpa hp ni.

Tapi dorang ni memang best. So saya ni yang memang 'mesra alam' adalah paling bising dalam bilik sebab pantang jumpa member baru mulut asyik nak bertanya macam-macam. Hari ni saje nak buli dorang temankan saya pergi cari henpon saya kat tempat-tempat yang saya syaki. (dorang takkan menolak sebab nak jaga hati roomate baru..hehehehe)

Tapi paling tak puas hati ada ke dorang ingat saya ni paling tua dalam bilik ni..siap cakap saya nampak terlalu matang dari usia sebenar, well ini memang annoying atau mungkin sebab perangai saya terlalu mesra alam atau pemikiran yang kuat berfikir (yelah sangat) telah mengeffect pada luaran saya. Tapi ada yang lagi pelik, masa saya kerja kat bundle dulu ada yang ingat saya bukan melayu? malah pernah pergi kedai apek kejap pastu kene cakap chinese oleh cashier tu. bila saya cakap saya melayu, dia pandang pelik dan berkerut pastu baru die cakap melayu...

tak paham betol, dari planet manalah pulak saya datang ni. lagipun warna saya memang tak putih melepak macam apek. Something wrong la.

baik, tu jelah tinta buat kali ni. jap lagi nak buli dorang ni. Ada kisah menarik, insyaallah akan dikongsikan bersama

Comments

Popular Posts